Ostatnio skończyliśmy na Zaciszu, a stamtąd jest już tylko skok na Bródno.
Nazwa „Bródno” pochodzi od brodu, czyli płytkiej przeprawy przez Wisłę, nad którą położony był warowny gród o tej właśnie nazwie. Dziś Bródno nie jest grodem, tylko blokowiskiem, na którym gdzieniegdzie można znaleźć jeszcze stare kamieniczki a wzdłuż torów kolejowych ciągną się postindustrialne ruiny. Jest też część Bródna zwana Podgrodziem – w czasach istnienia grodu znajdowała się, że tak powiem, u jego stóp. I od tej części zresztą dziś zaczniemy.
Hajda na koń.
To już wszystko w temacie prawobrzeżnych dzielnic Warszawy – przynajmniej na tzw. tenczas. W następnym odcinku wyskoczymy na małą wycieczkę poza miasto stołeczne. A konkretnie gdzie – zobaczycie już wkrótce.
Do.
6 thoughts on “Z kamerą wśród gratów: zwiedzamy Bródno, nie będzie nudno”
Mazdy i Volva z tego miksu są świetne. 🙂
Szkoda, że Polonez Kombi nie powstał wcześniej. Mogłby nawet powstać w 1994, ale dla mnie to kompletnie przestarzały samochód. Atu nazwano tak tylko po to, żeby powiedzieć: Atu to my odwaliliśmy robotę.
Chevrolet Lumina i Toyota Hilux/4-Runner… (nie pamiętam, co to było) też są spoko. 🙂
Mazdy i Volva z tego miksu są świetne. 🙂
Szkoda, że Polonez Kombi nie powstał wcześniej. Mogłby nawet powstać w 1994, ale dla mnie to kompletnie przestarzały samochód. Atu nazwano tak tylko po to, żeby powiedzieć: Atu to my odwaliliśmy robotę.
Chevrolet Lumina i Toyota Hilux/4-Runner… (nie pamiętam, co to było) też są spoko. 🙂
Atu ma ciekawe tablice – WAT wg wptr wychodziło w 78 i 92, więc chyba swap nadwozia był grany
To może być numer wydany ponownie. W woj. warszawskim i paru innych takie rzeczy się zdarzały. W moim łódzkim nie.
Tak, do takiego manewru odnosi się data 92, ale za czasów atu plusa i to z nowszą kalmką ten wyróżnik nie miał za bardzo szans się pojawić
Może numer wydany jeszcze raz albo przeleżany?