BASSDRIVER
Menu
  • Strona główna
  • O mnie
  • Kontakt i sociale
  • Czytywam, oglądam, polecam
  • YT
Menu
Otwarcie sezonu 2022 Youngtimer Warsaw

Późny początek sezonu

Posted on 15/05/202215/05/2022 by Basista

Youngtimer Warsaw zazwyczaj rozpoczynało kolejne sezony w okolicach kwietnia. Tym razem trzeba było czekać niemal do połowy maja, by móc połazić wśród zgromadzonego pod Narodowym sędziwego żelastwa.

Otwarcia sezonu Youngtimer Warsaw zazwyczaj były nader udanymi imprezami. Do tego organizowano je przeważnie w weekendy, dzięki czemu można było zacząć wcześniej i liczyć na tłumnie zgromadzoną publikę. Tym razem jednak zdecydowano się na tradycyjny dzień spota pod Stadionem Narodowym, czyli środę. W związku z tym wiadomo było, że najwcześniejszą sensowną godziną będzie 18. Na szczęście w maju oznacza to jeszcze koło dwóch godzin względnego światła.

Tym razem niestety nie dane mi było przybyć w roli uczestnika – DAFuq, garażowany aż od genialnych Nitów, postanowił właśnie rzucić palenie.

W związku z powyższym postanowiłem pocisnąć pod stadion identyfikującą się jako youngtimer Panną Klekotką. Zresztą Złomnik wspominał na fejsie, że będzie strefa dla klasycznych Japońców. Niestety, nie udało mi się jej znaleźć – zresztą organizatorzy są transgratofobami i w ocenie zdatności wpuszczenia Klekotki na żwirek kierowaliby się raczej jej metryką a nie identyfikacją youngtimerową. Na szczęście udało mi się znaleźć miejsce, które wyglądało na klasycznojapońską strefę.

Panna Klekotka w kąciku klasycznych Japońców

Jak się okazało, na otwarcie sezonu Youngtimer Warsaw przybyły tłumy.

I to w podwójnym znaczeniu – zarówno tłumy wszelkiego rodzaju klasyków (oraz produktów samochodopodobnych z FSO, które tym razem na szczęście nie miały bardzo silnej reprezentacji), jak i oglądających. I o ile to pierwsze niezwykle mnie uradowało, o tyle drugie okazało się ropiejącym wrzodem na obiektywie każdego gratopstrykacza.

Na szczęście udało mi się odłowić część z co ciekawszych sprzętów. Co prawda nie zdążyłem obejść całego terenu, ale i tak było czym nacieszyć oko i aparat – o ile ktoś akurat nie władował się przed niego żeby przez kolejny kwadrans przeglądać się w chromowanym zderzaku.

Zapraszam tedy.

Volvo 745
Największy powód do radości – Cegieł widziałem więcej niż Poldonów i 125p razem wziętych. Ale może po prostu udało mi się pominąć ich sektor.
IS200, Alfa Spider i Celica
„Minęła godzina i nadal się nie zorientowali, że nie jestem Japońcem”
Honda Prelude i Accord Aerodeck
No niestety, zaplątał się jeden w tle. Przepraszam.
Opel Ascona
Patrząc po lusterkach, ta Ascona ewidentnie identyfikuje się jako JDM. Swoją drogą – Ascona 2d, ALEŻ BYM TESTOWAŁ
Toyota Land Cruiser J40
Japoniec, który nie musi się identyfikować – wszyscy widzą i szanują
Trabant 601 kombi
No w sumie nie da się ukryć
Volvo 940
Piękno. Miłość. Pożądanie. I Korek Rozumu i Godności Człowieka do tego.
Volvo 242
Szwedzka stal ukształtowana geniuszem Jana Wilsgaarda
BX i Uno V6
Teraz to jeden koncern, więc może by tak Busso też do BXa?
Citroen Mehari
Wóz patrolowy z Saint Tropez
Suzuki X-90
BORZE JEŻELI KTOŚ MIAŁBY DO TESTU
Saab 900 cabrio
Najfajniejszy kabriolet i nawet nie zapraszam do dyskusji.
Mazda RX-7 i Pontiac Firebird
Niby podobne ale jednak nie.
Porsche 356 i Fiat X1/9
Ciekawe, ile % z przybyłych tego dnia gratów można by było kupić za to jedno 356
Porsche 924 Safari
Najsłuszniejsza odpowiedź na gleby i negatywy
Fiat 500
Nie raz mówiłem, że powinny być pluszaki w kształcie Pięćsetki. Otóż, jak się okazuje, są.
Lotus Esprit
Maszynka do golenia dla olbrzyma
Mazda MPV
Z 10k w papierach Złomnik wyda złotówkę reszty
Citroen XM i BX
Kącik niepolakierowanych hydrocytryn
Fiat 131
I nie wiesz czy esbek czy prywatna inicjatywa
Volvo Amazon
I na spot wpadniesz, i w rajdzie MOWPZ pojedziesz, i bas przewieziesz. Poproszę.
Volvo 242
Czasami 2 drzwi to więcej niż 4
Renault 4
Są alusy, jest lekka gleba – ciekawe, czy pod maską siedzi stożek
Citroen CX
Turboprestiż
Volvo
Dejcież
Mercedes W116
W latach 70. można było kupić S-klasę koloru musztardy. I nikt się nie dziwił.
Fiat 124
To nie Łada.
Fiat Argenta Motobieda
PRZEPRASZAM CZY MOGĘ SOBIE ZROBIĆ ZDJĘCIE Z PANEM
VW Karmann Ghia i Garbus kabriolet
Karmann to jak kieszeń po rusku
Subaru Legacy
W ramach prezentu urodzinowego można dostać nie tylko Move’a
Mercedes W108
Ten egzemplarz kryje pewną nader ciekawą niespodziankę
Saaby
Ależ bym testował 9000. Bo Krokodyl już był.
Hyundai Excel
Hyundai na zlocie klasyków. Chciałbym zobaczyć miny petrolheadów sprzed kilku-kilkunastu lat.
Volvo 940 i 780
Doskonały ostatni rzut oka

Otwarcie sezonu 2022 Youngtimer Warsaw przypomniało mi o dwóch rzeczach.

Po pierwsze – tempus fugit jak cholera. Samochody, które świetnie pamiętam jako wchodzące na rynek nówki-salonówki, dziś nader często zyskują status youngtimera. Możesz kupić nowiutkie auto w salonie i za kilkanaście lat wystawić je w cenie nieodbiegającej zbytnio od tej obowiązującej w dniu zakupu.

Po drugie…

Nikt nie zepsuje w miarę przyzwoitych ujęć tak, jak zrobią to ludzie.

A film będzie jakoś niedługo.

3 thoughts on “Późny początek sezonu”

  1. TaTo pisze:
    16/05/2022 o 13:15

    Posęp, jest wpis. Czekam na mix. Najlepszego

    Odpowiedz
  2. nudny pisze:
    17/05/2022 o 22:39

    Mehari, CX Prestige Turbo 2 i Ulala, aż dwa BX’y <3 A z 7-8 lat temu mój był jedyny, znaczy że trendsetter ze mnie i dałem youngtimer alert. Ten srebrny to aby nie był 16V? Niestety, nie udało mi się dotrzeć nawet w roli obserwatora ponieważ w pracy siedziałem, zdecydowanie wolałbym żeby takie większe imprezy jak rozpoczęcie/zakończenie sezonu odbywały się w weekend.

    Odpowiedz
  3. Ricer pisze:
    24/05/2022 o 19:12

    Na tym zlocie było dużo Cegieł i bardzo dobrze. Uważam, że w Polsce stare Volva są trochę niedocenione. U mnie w Norwegii jest tego dużo na eventach. Pozdrawiam i czekam na kolejny miks. 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze wpisy

  • Peregrynacje graciarskie: ŻAL, cz. 2
  • Peregrynacje graciarskie: ŻAL, cz. 1
  • Petronas na torze, czyli driftowanie w Jastrzębiu
  • Późny początek sezonu
  • Auto Nostagia 2022 – bez sentymentów

Kategorie

  • Basowisko
  • Bawialnia
  • Czytelnia
  • Długodystans
  • Evenciki
  • Gratorynek
  • Mix
  • Novinky
  • Ogłoszenia
  • Rajdowanie
  • Rozkminy
  • Testowanko
  • Top srylion
  • Wpis gościnny

Tagi

Alfa Romeo Audi bas basowisko BMW Cadillac Chevrolet Citroen DAFuq diesel Fiat Ford grat Honda Jaguar klasyk Mazda Mercedes Mitsubishi mix Nissan Opel Peugeot Polonez Pontiac Porsche rajd Renault rozważania czyli bełkot Saab sedan Skoda Subaru Toyota Trabant Volvo VW Warszawa Wartburg Wołga youngtimer Yugo Łada śmignąwszy Żuk

Szukajże

©2023 BASSDRIVER | Built using WordPress and Responsive Blogily theme by Superb